Bez kategorii

Twoja firma w Internecie. Jak wyróżnić się wśród konkurencji?

Twoja firma w Internecie. Jak wyróżnić się wśród konkurencji?

Rocznie w Polsce powstaje kilkadziesiąt nowych firm. Każdy z właścicieli głowi się jak pozyskać Klientów i zarobić na interesie. Słusznym trendem, szczególnie w czasach epidemii, jest poszukiwanie ludzi zainteresowanych naszymi produktami lub usługami w Internecie. Jak robić to skutecznie i w taki sposób, by przeskczyc konkurentów? O tym w poniższym artykule.

Twoja firma w Internecie. Jak wyróżnić się wśród konkurencji?

Internet to najszybciej rozwijające się medium na świecie. Nowe technologie podbijają rynki w każdym miejscu na ziemi. Obecnie wydaje się, że obecność w mediach społecznościowych i wiele obserwujących wystarczy,. by osiągnąć sukces. Być może, jednak to myślenie krótkoterminowe. Aby na stałe zagościć w świadomości opinii publicznej, musimy korzystać z większej ilości kanałów, a przede wszystkim ugruntować swoją pozycję w swojej branży.

Dobra strona www to podstawa

Na początku naszej działalności powinnismy pomysleć o własnej stronie www. Strona internetowa to najbardziej tradycyjna, jednak ciągle najskuteczniejsza forma reklamy w Internecie. Oczywiście strony www zmieniają się wraz z rozwojem technologii. Dzisiejsze witryny niczym nie przypominają stron, które wyszły na świat dzienny na początku XXI wieku. Przede wszystkm obecnie prawie 8-% ruchu w Internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Tym samym projektowanie strony www powinno być o zasadę „Mobile first”. Oznacza to, że projektujemy stronę dla smartfonów, następnie dostosowując ją do komputerów i laptopów. To podejście zgoła inne, niż jeszcze kilka lat temu, kiedy wersja mobilna strony była tą drugą. Oczywiście strona www to jedno, nie możemy zapominać, że aby była skuteczna, oprócz odpowiedniej opymalizacji i dostosowaniu do potrzeb użytkowników, powinna wyświetlać się wysoko w wyszukiwaniach Google.

Pozycjonowanie stron www

W tym momencie dochodzimy do procesu pozycjonowania naszej strony internetowej. Wskazówka: najlepiej, aby wykonawca stony www także zajmował się w póxniejszym czasie pozycjonowaniem. Dlaczego? Ano dlatego, że na pozycjonowanie składa się kilka elementów, jednak najwaznejszym z nich jest odpowiednia optymalizacja treści i optymalizacja techcznia samej strony. Dochodzi do tego linkowanie zewnętrzne, które też powinniśmy zlecić specjalistom. Jedną z agencji kompleksowo zajmujących się opieką firm w Internecie jest firma https://it-agencja.pl. Posiada ona doświadczonych specjalistów zarówno w zakresie Webdesignu, jak i copywritingu i SEO. Wybór tego typu firmy minimalizuje ryzyko nieporozumień w trakcie realizacji zlecenia. Pamiętajmy, aby nasza firma była elastyczna i podejmowała się projektów zarówno prostych stron firmowych, rozbudowanych portali, forum dyskusyjnych czy portali informacyjnych jak np. inofdlapolaka.pl.

Co oprócz strony?

Jesli posiadamy już dobrą stronę www, możemy zabrać się za pozostałe formy promocji. Oprócz profili w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Youtube. Nie możemy zapominać także o bardzo ważnych wizytówkach w Google Moja Firma. Mają one coraz większe znaczenie i pojawiają się na czele wyników wyszukiwania, dlatego warto równiez zainwestować w tej rodzaj promocji. Na końcu, jeśli nie chcemy czekać na wyniki pozycjonowania, co może chwilę potrwać, możemy również zainteresować się reklamamy w Google Ads. Konfiguracja reklam, aby uzyskać najlepszy efekt również wymaga odpowiednich kwalifikacji, dlatego także w tym wypadku warto zwrócić się do odpowiedniej agencji.