Wirtualne contact center i jego zalety

Wirtualne contact center i jego zalety

Nie sposób wyobrazić sobie życia współczesnego człowieka bez kontaktu z contact center. Większość organizacji pozwala swoim klientom rozwiązać niemal każdy problem za pomocą telefonu. A ponieważ obciążenie system contact center jest z dnia na dzień coraz większe, nowoczesne firmy nie mogą obejść się bez wirtualnego contact center.

 

Czym jest contact center w chmurze

Call center w chmurze to oprogramowanie, które pozwala zorganizować komunikację między pracownikami a klientami przez Internet i jest wdrażane w chmurze (na wirtualnych serwerach deweloperów). Możliwości oprogramowania są praktycznie nieograniczone i obejmują wszystko, co może być potrzebne do organizacji pracy contact center i zapewnienia kontroli.

Cloud contact center to wybór nowoczesnych firm, dla których najważniejszy jest rozwój. Oprogramowanie jest stale aktualizowane przez dewelopera, pojawiają się nowe funkcje, a stare są unowocześniane, dodatkowo każdy klient sam wybiera jakie opcje są mu potrzebne.

 

Przeznaczenie wirtualnego contact center

Jeśli jeszcze nie zdecydowałeś, czy Twoja firma potrzebuje tej technologii, powinieneś zapoznać się z jej głównymi zaletami:

  • wzrost sprzedaży i aktywności - oprogramowanie w chmurze pozwala na przetwarzanie w czasie rzeczywistym zgłoszeń pozostawionych przez klientów w różnych kanałach komunikacji, w tym na firmowym czacie. W ten sposób można rozdzielać prośby między pracowników firmy, pozyskiwać nowych klientów, konsultować się z obecnymi klientami za pomocą wygodnych kanałów komunikacji i co najważniejsze - robić to jak najszybciej;
  • automatyzacja rutynowych zadań i praca w kilku kanałach komunikacji jednocześnie - contact center w chmurze umożliwia jednoczesne przetwarzanie wiadomości w czacie, odpowiadanie na e-maile, odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych, a w każdym z nich widocznahistoria kontaktów z tym klientem;
  • wysoka jakość obsługi - oprogramowanie pozwala Twoim pracownikom przetwarzać wiadomości i połączenia otrzymane za pośrednictwem dowolnych kanałów komunikacyjnych oraz łatwo zidentyfikować klienta i powód jego odwołania, jakość przetwarzania będzie tylko rosła.
  • możliwość pracy zdalnej - call center w chmurze to najlepsza opcja na organizację pracy call center w formacie zdalnym. Każdy pracownik będzie mógł połączyć się z systemem niezależnie z dowolnego miejsca na świecie, a Ty będziesz miał pełny dostęp do wszystkich informacji o jego pracy;
  • skalowalność - firma może dosłownie w kilka minut zwiększyć liczbę pracowników korzystających z rozwiązania w chmurze i to bez znaczących inwestycji finansowych. Jest to wygodne w przypadku obsługi sezonowych szczytowych połączeń, na przykład dla e-commerce;
  • niezawodność - call center w chmurze to wysokiej jakości komunikacja dostępna dla każdego.

Czymkolwiek zajmuje się Twoja firma, wirtualne contact center stanie się niezawodnym asystentem w promocji i obsłudze klienta. Podłącz nowy format komunikacji już teraz z VoIPTime i poczuj wszystkie korzyści płynące z rozwiązań chmurowych dla biznesu.