Nowi sprzedawcy często wiążą przyszłość swojej działalności z Internetem.
Nie można dziwić się, że branża e-commerce przyciąga tak wielu przedsiębiorców, ponieważ wiąże się z nią bardzo duży potencjał, który skłania nawet starsze, od dawna istniejące firmy, aby przenosić swoją sprzedaż na grunt cyfrowy. Na przestrzeni ostatnich lat rynek uległ znacznym zmianom i nie można temu zaprzeczyć – jedyną słuszną odpowiedzią na te zmiany jest skorzystanie z dostępnych innowacji.
Nowoczesne narzędzia, z których korzystają e-sprzedawcy, często skupiają się na łączeniu funkcjonalności wielu kanałów sprzedaży oraz zapewnianiu dostępu do ich łatwej, sprawnej oraz komfortowej obsługi. Dobrym przykładem takiego narzędzia jest choćby ErpBox – rozwijający się system do zarządzania sprzedażą, który pozwoli pogodzić pracę na wielu platformach, a jednocześnie ją zautomatyzować oraz zapewnić klientom lepszą obsługę.
Prowadząc działalność w branży e-commerce, należy liczyć się z tym, że początkowo łatwy i przystępny model sprzedaży zacznie obrastać w większą ilość formalności i innych obowiązków. Poszerzająca się baza klientów oznacza rosnącą ilość zamówień, co przekłada się nie tylko na same zarobki, ale i konieczność ich sprawnej obsługi. Taki stan rzeczy może szybko okazać się dla pojedynczej osoby wręcz niemożliwy do opanowania – to właśnie wtedy ErpBox staje się wręcz niezbędny.
ErpBox jest systemem, który zapewni sprzedawcy dostęp do znacznie szerszych możliwości w zakresie efektywnego zarządzania swoim sklepem w sieci. Liczne integracje, takie jak Paczkomaty PrestaShop stanowią bardzo istotny przykład funkcji ErpBox, a skorzystać można z nich bez przeszkód, efektywnie poszerzając możliwości sprawnej obsługi klienta. Za pomocą ErpBox, sklep domowy oparty na oprogramowaniu PrestaShop można zintegrować także z popularnymi, internetowymi marketplace, takimi jak Allegro, eBay czy Amazon, gwarantując łatwe poszerzenie zasięgów firmy.
Aby w pełni zrozumieć możliwości systemu ErpBox, a także perspektyw zapewnianych przez Paczkomaty PrestaShop i pozostałe z dostępnych integracji, warto jasno przedstawić funkcje zapewniane przez to połączenie. Sklep obsługiwany przez PrestaShop może być połączony z kontami na portalach takich jak Allegro, eBay czy Amazon, co daje dostęp do następujących funkcji:
wygodne pobieranie danych na temat zamówień złożonych w wybranych marketplace,
łatwe sprawdzanie nieopłaconych zamówień,
możliwość szybkiego dodawania zdjęć do pozycji zamówienia,
błyskawiczna aktualizacja stanów magazynowych,
automatyczne pobieranie danych do wysyłki,
automatyczne pobieranie informacji o płatnościach,
kompleksowa obsługa klientów obu witryn, od kontaktu z klientem po współpracę z dostawcami,
połączenie przez import/export (csv, xml) lub API,
wystawianie asortymentu na aukcje internetowe,
dwukierunkowa integracja zamówień (już wkrótce!).
Wnioski nasuwają się same – ErpBox to świetny sposób na skuteczną poprawę sprzedaży!