Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Jak można sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny?

Przy każdym produkcie, który znajduje się w naszym sklepie, jest podana informacja o jego dostępności:


    brak towaru – oznacza, że obecnie w magazynie nie ma żadnej dostępnej sztuki;
    na wyczerpaniu – w magazynie znajdują się ostatnie sztuki danego towaru, a więc warto szybciej się zastanowić, czy kupuje się dany produkt;
    średnia ilość – na magazynie znajduje się tylko kilka lub kilkanaście egzemplarzy danego produktu;
    duża ilość – w magazynie jest bardzo duża ilość produktów;
    towar dostępny na zamówienie – oznacza, że możliwe jest sprowadzenie danego produktu, ale po wcześniejszym jego zamówieniu poprzez e-mail lub telefon;
    spodziewana dostawa – już wkrótce produkt będzie ponownie dostępny;
    wycofany z oferty – produkt już jest niedostępny w naszym sklepie.


Jak można sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

Jeśli chcesz być na bieżąco i wiedzieć, gdzie dokładnie właśnie znajduje się Twoja przesyłka, to warto śledzić swoją pocztę, bo na nią będą przychodziły informacje na temat realizacji danego zamówienia. Poza tym, wchodząc na swoje konto, można sprawdzić informacje na temat bieżących i już zrealizowanych zamówieniach.

Jak długo czeka się na przesyłkę?

Bardzo ważne jest, aby po złożeniu zamówienia, wejść na swoją pocztę i sprawdzić otrzymane e-maile, aby można było potwierdzić zamówienie, a robi się to poprzez kliknięcie w link. Dzięki temu przesyłka będzie mogła być przygotowana do wysłania. Poza tym na bieżąco będą przychodziły na Twoją pocztę informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Warto pamiętać, że termin otrzymania przesyłki to jest łączny termin wysyłki oraz czas dostawy. Ten termin zależy więc od tego, czy dostępny jest dany produkt, jaką wybrało się formę płatności oraz formę dostawy.

Jakie mam do wyboru formy dostawy?

Możliwe jest wybranie jednej z opcji dostawy:


    firma kurierska,
    poczta polska – przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa,
    odbiór osobisty.


Ile kosztuje przesyłka?

Koszt całkowity zamówienia można poznać po dodaniu wszystkich produktów do koszyka oraz po wybraniu odpowiedniej formy dostawy oraz metody płatności. Wtedy zobaczymy całkowity koszt zamówienia.

Jak można zapłacić za zamówienie?

W zależności od tego, jaka jest wartość zamówienia, jaką się wybrało formę dostawy i ze względu na własne wybory, możliwe są do wyboru następujące sposoby płatności:


    przelew na konto bankowe,
    płatność za pobraniem,
    przelew on-line.


Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Tak, można odebrać zamówienie osobiście w danym punkcie odbioru, który znajduje się w zakładce Kontakt. Warto wiedzieć, że przy osobistym odbiorze nie ponosi się żadnych dodatkowych opłat.

Co to są kupony rabatowe i czy są realizowane?

Klienci mogą skorzystać z kuponów rabatowych, które są dostępne w różnych akcjach promocyjnych. Taki kupon to po prostu kod, który wpisuje się w dane pole w koszyku. Po wpisaniu go zostanie naliczony rabat.

Czym jest przechowalnia?

Jeśli zastanawiamy się nad zakupem danego produktu, to można go odłożyć do przechowalni, a jest ona dostępna tylko zalogowanym użytkownikom. Jest to po prostu miejsce, do którego można dodawać produkty, które chcielibyśmy kupić. Dzięki temu na naszym koncie zapisywane są wszystkie produkty, nad którymi się zastanawiamy, a podczas kolejnego logowania, wszystkie się nam wyświetlą.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, można otrzymać fakturę VAT, ale podczas składania zamówienia trzeba wybrać opcję „Firma” i należy podać swoje dane do faktury. Poza tym w uwagach można umieścić informację, że chce się otrzymać fakturę. A jeśli Twój adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, to należy wybrać opcję „inny adres wysyłki”. Na fakturze znajdzie się data, która jest datą wysyłki Twojego zamówienia. Nie można wpisać innej daty.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Swoje zamówienie można zmieniać do momentu zebrania całej jego zawartości, a jeżeli prześle się go pod wskazany adres, to już nie ma możliwości zmiany zamówienia. Jeśli chcecie zmienić zamówienie, np. adres, dodać produkt, to najlepiej skontaktować się telefonicznie i to jak najszybciej.

Czy mogę anulować zamówienie, jeżeli je błędnie złożyłem?

Można anulować zamówienie, ale do momentu zebrania całej jego zawartości. A jeżeli zostanie już wysłany pod wskazany adres, to nie jest możliwe jego anulowanie. Jeśli będziecie chcieli je anulować, to najlepiej dzwonić telefonicznie.

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę, abym wiedział, gdzie aktualnie się znajduje?

Jeśli wybranym sposobem dostawy jest kurier, to możliwe jest jej śledzenie, ponieważ w wiadomości e-mail otrzymuje się numer listu oraz link do strony, na której można sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się nasza przesyłka.

Czy kupiony przeze mnie produkt posiada gwarancję?

Produkty, które są dostępne w naszym sklepie posiadają gwarancję producentów, która obowiązuje na terenie Polski. W opisie każdego produktu można znaleźć informację o czasie gwarancji. Taka informacja jest również na stronie internetowej producenta. Bardzo ważne tutaj jest to, aby zachować dowód zakupu, czyli fakturę albo rachunek, oraz oryginalne opakowanie danego produktu do zakończenia czasu jego gwarancji.

Pojawił się problem z zamówionym produktem i co teraz?

Kiedy kurier lub listonosz dostarcza nam przesyłkę, zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa ona zniszczeniu. Jeśli widoczne są zewnętrzne uszkodzenia przesyłki, to można odmówić jej przyjęcia i najlepiej skontaktować się telefonicznie z naszym sklepem. A jeżeli chcielibyście zgłosić reklamację, to najpierw należy sprawdzić, gdzie produkt powinien być reklamowany – w sklepie czy u producenta, a wszystko to można znaleźć w karcie gwarancyjnej, na stronie producenta albo w opisie naszego sklepu.

Czy możliwe jest zwrócenie kupionego przeze mnie produktu?

Oczywiście, że możliwe jest zwrócenie zakupionego produktu, a jest to zgodne z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, ale w ciągu dziesięciu dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionymi produktami. Można zwrócić dany produkt do sklepu i nie jest konieczne podawanie powodu. Jednak warto pamiętać, że taki produkt nie może być używany, zniszczony albo uszkodzony, no i powinien być w oryginalnym opakowaniu razem z całą jego zawartością.