Obecnie bardzo popularne stały się kampanie mobilne, które są formą e-marketingu. Podstawową zaletą tej kampanii jest szybkość docierania do nadawców komunikatów SMS. Oprócz tego kampania mobilna cechuje się wysokim czynnikiem odczytywania wiadomości, prawie każdy odbiorca zapoznaje się z treścią przesłanego mu komunikatu.


Jakie są możliwości kampanii mobilnej?


Jak wiadomo standardowa wiadomość sms ma łącznie 160 znaków, i nawet tak krótka wiadomość tekstowa wywołuje konkretne reakcje na odbiorcy komunikatu. Tego typu kampanie mogą być realizowane w najróżniejszy sposób, w tym przypadku wszystko zależy od preferencji klienta i potrzeb danego projektu. Kampania SMS jest idealnym rozwiązaniem w przypadku masowego wysyłania kuponów zniżkowych czy też bonów rabatowych. W ten sposób można łatwo wzbudzić zainteresowanie daną ofertą i jednocześnie zwiększyć obroty w branży bez względu na to czy firma działa w sieci czy też stacjonarnie.

Bazy danych SMS
Do taniej kampanii SMS jest odpowiednio dobierana baza SMS, która ma bardzo duże znaczenie dla powodzenia takiej kampanii. Każda firma, która zajmuje się tego typu kampaniami dobór bazy traktuje jako standardową usługę w takim przedsięwzięciu.


Masowa wysyłka wiadomości SMS odbywa się za pośrednictwem profesjonalnych narzędzi komunikacyjnych, np., telefony. Firmy, które zajmują się kampaniami SMS stale aktualizują swoją bazę, co znacznie zwiększa prawdopodobieństwo zdobycia większej ilości klientów.


Jakie zalety posiada kampania SMS?
Tania kampania SMS posiada następujące zalety: szybkie i bardzo precyzyjne dostarczenie informacji – na telefon komórkowy, możliwość personalizacji wiadomości tekstowej, możliwość powtarzania kampanii w dowolnym czasie, możliwość interakcji z potencjalnymi klientami, prosta forma przekazu, bardzo niski koszt kampanii, duża skuteczność oraz realizacja kampanii bez konieczności podpisywania długoterminowej umowy.


Wszystkie kampanie SMS realizowane są przy pomocy usługi SMS PREMIUM, dzięki czemu kampania jest w stu procentach skuteczna. Można wyróżnić kilka rodzajów kampanii SMS. Najbardziej popularną jest kampania PREMIUM, o której wspomnieliśmy już wcześniej. Kampania Premium polega na wysłaniu wiadomości sms bezpośrednio do odbiorcy bez oczekiwania na jego odpowiedź. Zazwyczaj koszt takiej kampanii uzależniony jest od ilości odbiorców sms.